уторак, 22. октобар 2013.


Trubadurska ljubav - Olga Nolla

Čovjek koji me voli
prošao je danas mojom ulicom.
Priznao je to više puta
uz čeznutljive uzdahe i nekoliko suza.
Prošao je gledajući u moj balkon
za volanom svog auta odisao je čvrstom voljom
- bila je to slučajnost što sam ga vidjela –
- i srce mi je vjerojatno zalupalo –
Zašto ne zaustavi taj svoj auto,
obgrli me, otme i odvede u svoj zamak?
Sve mi se čini da je njegova ljubav platonska
voli me izdaleka kao Dante svoju Beatrice.
Šteta što ja volim njegova usta, njegovo grlo,
njegov osebujni pogled na svijet,
njegova pleća, njegovu prisutnost.
Šteta što ga nosim ušivenog u svoju dušu.
Da nije tako, rekla bi: glupi čovječe!
Ti si kukavica!
Ili, rekla bi mu kako je njegova ljubav okrutna,
da duboko u sebi, on mrzi stvarne žene
i voli samo na daljinu, idealnu ženu, onu
nedostižnu ...
Savršeni provansalski trubadur!
Jasno je da toliko idealizma mora dosaditi.
Osim toga, to znači da njega ne zanima što ja mislim
o svemu tome.
Mi i dalje ostajemo zatočenicima
unutar labirinta samoće.
Toliko ljubavi, toliko riječi, a čemu sve to?
Samo zato što ne mogu disati bez njegove ljubavi,
i zato što on neće nikada razumijeti
reći ću ovo i još više ...
čini mi se da sve što preostaje je prevariti ga ...
Namjerno ga zaobići
bez da on to zna –
kako bi i dalje mogla biti njegova
idealna žena.

Нема коментара:

Постави коментар