уторак, 22. октобар 2013.

Iz Pjesme Erotske ljevice - Ana María Rodas


Ide ti veličanstveno, veliki vođo.
Ja sam gerila pod tvojim režimom
objekt
koji se diže naoružana ljubavlju
između tvog arsenala gerilskog egoizma
i moći koju priželjkuješ
na samom kraju tvog dugog marša.
Dobro pretraži moje otiske
u svojoj duši
i bez skrupula smrvi
svaki pupoljak subverzivne nježnosti
kako ljubav ne bi prevladala
i tvoja brižno gojena diktatura
pukla poput balona.
Znam
da ja neću biti ništa više do
gerila ljubavi.
Situirana sam negdje
na Erotskoj ljevici.
Ispucavam metak za metkom
protiv sistema.
Trošim snagu i vrijeme
propovijedajući kukuruzno evanđelje.
Završit ću kao onaj drugi čudak
onaj koji je skončao
na kraju svog konopca u planinama.
Ali pošto moja borba
nije politička niti od posebne vrijednosti muškima
nikada neće objaviti moj putni dnevnik
niti za široke mase proizvesti plakate
i sličice s mojim portretom.
Revolucionaru: noćas,
neće me biti u tvom krevetu.
Nemoj biti iznenađen ljubavnom subverzijom
moj stari gospodaru.
Toliko si zategnut, toliko si ispravan
i da, sav si zaokupljen društvenim problemima.
Dvoličan, ti ne primjećuješ
kako u svojoj kući pribijaš klin
u obliku slova T
tih vrata u svijet najvećih od tirana.
Obožavam te
ti si
moj narod.
Ali u tvojim rukama automatsko je oružje
i u tvojim očima, tajna policija.
Nema nikakvog suživota
između moje ljubavi
i tvojeg nasilja.

Нема коментара:

Постави коментар