четвртак, 12. јануар 2017.




Ljiljana Vuletic

Ljubavi mila... 
Pričala bih ti o proleću 
ali proleće nije... 
Sneg je i hladno je... 
Pričala bih ti o tajnama ljudskog uma, 
ali neću i ti si još uvek tajna za mene... 
Pričala bih ti o tome kako se plašim miša, 
ali ti znaš da sam ja hrabra... 
Pričala bih ti o tome 
kako sam izbacila sve stvari iz ormara 
i stoje na sred sobe dok ti pišem pesmu 
ali neću, pomislićeš da te isuviše volim... 
Pričala bih ti o spoznajama mojim... 
O životu, o ljudima, o čudima... 
O bilo čemu, ali neću... 
Hoću da znaš da ja još uvek u život verujem 
Pričala bih ti o svojim željama, htenjima, nadanjima, 
ali plašim se uplašićeš se pa ni o tome neću da ti pričam... 
Pričala bih ti, ali neću... 
i ćutanjem umem da pričam... 
Zato kao da smo pričali večeras 
Poljubi me u obraz... 
Udahni me kao da sam tu 
i nastavi da spavaš 
Srećan što sam pored tebe

Нема коментара:

Постави коментар