среда, 20. јул 2016.

Ako odem pre tebe - Ljiljana Vuletić

AKO ODEM PRE TEBE - 

Ljiljana Vuletic


Ako se moj korak

Zaustavi u hodu

Baš u trenu kad hteo si reći

Da bez mene ne možeš

Baš u trenu kad na usne

si spustiti hteo poljubac vreo...

Ako odem pre tebe

Ne tuguj, bio si srećan što si me sreo...




Ako te moj odlazak

Zaustavi usred reči...

Ako ti srce zastane u trenu

I pogled ti se skameni

Ne brini, nisam ja otišla

Zato što sam htela i

Ja sam na usnama ponela

Milion neizgovorenih misli i

Tvoje obraze koji su se uz mene stisli...

Spusti na moje usne poljubac vreo i

Ne tuguj bio si srećan što si me sreo...




Vino ce i dalje biti isto i

Vinove loze ce davati plodove najsočnije

Jutra će ti možda biti sumorna, ali

Sunce će ipak otvarati prozore tvoje...

Ljudi će se i dalje smejati...

Osvajaće ljubav parkove i gradove...

Radjaće se neke nove zaljubljenosti...




Ulice će biti i dalje luckaste kao nekad...

Naš smeh i dalje će odzvanjati njima, jer

Ostavila sam ja ruke stisnute uz tvoje telo,

Ruke mi bez tebe ne trebaju

Ostavila sam ih tebi, da te greju...

Ostavila usne pune radosti

Da se sa tobom smeju...




Neka ti ni tad ne fali ono nešto tvoje

Što mračne ispraća i dočekuje zore

To tvoje, ljubilo te za još dva života

A možda i više i još uvek

Medju zvezdama za tebe diše...




Ako odem pre tebe i

Raskavašene noći te iz sna trgnu

I čenja ti obuzme dušu i telo

A mene kraj tebe ne bude...

Mi smo imali ono nešto

Što su mnogi za života hteli...

Ne tuguj, Mi smo se tako voleli...

Ljubavlju bez kraja i još više...

Medju zvezdama nešto tvoje

Čeka te i za tebe diše...




Samo spusti na moje usne poljubac vreo i

Ne tuguj, bio si srećan što si me sreo...

Ako odem pre tebe..

Нема коментара:

Постави коментар