субота, 5. децембар 2015.

Ti si - Ljiljana Vuletic


Ti si moja inspiracija
San svih  prethodnih zora
Ti si ono sto nikad nije bilo
Sto je doslo iznenada i
Sto tek doci mora

Ti si pupoljak nezni
u vrtlogu zivota 
Sto borio se sa sobom
i kad drugi digli su ruke od sebe
Ti si ono nevino sto jos nisi
Otkrio u sebi
Moje juce i svako sutra
Koje mozda nikad nece doci
Ti si bljesak sunca usred noci

Ti si svako moje uzaludno pitanje
i muka tisine bez odgovora
Ti si najsladje budenje i zora
Ti si moje nadahnuce
Dok te ljubim - ljubim sve u sebi
i reke i mora i planine
Sve padove i visine
Sve sto oci vide i ne vide
Ljubim ti podjednako 
oci nasmejane i suzne trepavice 
i reci i dusu i lice

Ti si zvezdana noc usred dana
Moj uzdah i dah ustreptali
Ti si med za svaki zalogaj gorak
Mesecina koja se ljubi sa suncem
Moj uzareni pogled i svaki korak

Ti si ono svetlo sto obasjava me
Kad me zivota stignu praznine
Ti si moje pune ruke slasti i miline
Ti si sve ono sto zelim ti reci
A rekla nisam
Moja rec koja te ljubi cuteci
Moj izvor i put ka sreci
A ne znam gde idem a ici zelim
Ti si svaka neznost koju sa zivotom delim

Ti si besmislica koja se u smisao pretvara
Prva kafa jutanja koju pijem bez tebe
A usne su ti na mojoj solji
Ti s mozda od svih gori 
Moja teska zabluda sa kojom se srce bori
Ali ti me obasjavas
pa iako su svi od tebe bolji 
Ti si najbolji

Iako si mozda laz iz koje cu se probuditi
Zvono upozorenja koje ne cujem
ili cujem, a ne zelim da cujem
Ti si moja molitva zbog koje
Sebe preispitujem

Moje sve spetljano i raspetljano
Znano i neznano negrljeno i obozavano
Ti si poljubac koji ne zelim da odlepim od sebe
Ti si potreba i veselih i tuznih noci
Ti si moja misao koja me je pratila
Kao slepi putnik kroz sve prosle dane
A ja sam melem koji ti vida rane
Paucina si koju raspetljavam
i lice ti svoje otkrivam da bih ga zauvek zalepila za tebe

Ti si magnet koji guram od sebe
Sila sa kojom se borim , ali sila koju volim
Mi smo krosnje plodonosne 
Jedno u drugom rascvetane
Ja sam ono sacuvano sutra za tebe
Ti si ono sacuvano jutro za mene
Grom iz vedra neba, svetinja i cast i rast
Molitva i Amin
Ostvarenje svih onih koji bi voleti hteli
Zelja Boga koju ne ubijaju otkucaji sata
Zivela sam i bez tebe , ziveo si i bez mene
i nismo znali da se cekamo 
Dok smo plutali kroz prostor i vreme
i nismo znali
Da cemo jedno drugom biti kise 
Posle duge suse koje  spiraju tugu
i one  oci radosne 
Koje posle kise zaiskre 
Kad ugledaju dugu

(D.T.)

Нема коментара:

Постави коментар