недеља, 15. септембар 2013.

S. Jesenji - Što sam? Tko sam?


Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar, 
čiji pogled gasne u magli i memli, 
živio sam usput, ko da sanjam, 
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji. 

I tebe sad ljubim po navici, dijete, 
zato što sam mnoge ljubio, bolećiv, 
zato usput, ko što palim cigarete, 
govorim i šapćem zaljubljene riječi. 

"Uvijek" i "ljubljena" i "upamtit ću", 
a u duši vazda ista pustoš zrači; 
ako dirneš strast u čovjekovu biću, 
istine, bez sumnje, nikad nećeš naći. 

Zato moja duša ne zna što je jeza 
odbijenih želja, neshvaćene tuge. 
Ti si, moja gipka, lakonoga brezo, 
stvorena i za me i za mnoge druge. 

Ali, ako tražeć neku srodnu dušu. 
vezan protiv želje, utonem u sjeti, 
nikad neću da te ljubomorom gušim, 
nikad neću tebe grditi ni kleti. 

Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar, 
čiji pogled gasne u magli i memli, 
i volim te usput, ko da sanjam, 
kao mnoge druge na toj zemlji.

Нема коментара:

Постави коментар