субота, 26. новембар 2016.

Ljiljana Vuletic

Ako odem, ako slučajno odem 
Ako namerno odem
Ako bilo kako odem
Ako odem

Kad se skine svake tajne veo
i  prašina padne na mene
Seti se,  pomeni me
kao žilavu istinu
Koja ti je misli rascvetala 
kao stari džepni sat
čiji lančić si igubio
Kao vreme
Seti se i pomeni me

U nekoj bezveznoj priči, pomeni me
Razlikovala se od drugih 
Ne znam ni sam po čemu...
Bilo je nešto neuhvatljivo 
U njenom pogledu
U dodiru...
Vrckavo u njenom osmehu
Milion ptica u njenoj radosti...

Reci nešto lepo 
Reci nešto divno, na primer
Mirisala je na jutro...
Bila je svečanost, mirisala je na san
...ili me prećuti, budi tih, 
Najtiši što možeš...
i zapleši sa nekom drugom 
...ili nastavi plesati sam...

A sada
Dok sam još tu, pomisli...
Ako slučajno odem 
ili namerno odem
Ako bilo kako odem
Da otići mogu

Нема коментара:

Постави коментар