понедељак, 20. јун 2016.

I
Kako je lepo biti sam
Ujutru se probudiš sam,
Divno sam! 
Udobno sam!
Sam - samcijat!
Radosno sam!
Upališ TV sam!
Skuvaš kafu sam!
Odeš na posao sam!
Vratiš se kući sam!
Otvoriš vrata i kazeš:
- Ehehej, ja sam stigao!
 Sam!
Pogledaš se u ogledalo
Sam!
Niko ne izviruje da ti pogledom
Oči miluje!
 Tako teku sati i dani,
a ti sam!
Neprilagodjen!
Sam!
Ma ko je rekao 
Da si očajan
Ti si odabrao 
Da budeš sam!
I divno je biti sam,
Jer svejedno ti je
Da li je noć ili dan
Kada si sam!
Njene oči!
O, Bože 
Njene oči!
Ali, ne!
Pusti njene oči,
Lepše je biti sam!
Ali, njena duša!
Ma kakva duša!
Ja želim biti sam!
Sam svoj san!
Svoj gospodar!
Sam u sebe zazidan!
Sam! Sam! Sam!
A kako bi bilo divno
Da je sada tu
Ako ništa 
Ja bih joj govorio 
Kako je lepa
 Najepša od svih!
A ona bi se durila 
Po krevetu me jurila!
O, Bože!
Ali, odlučio sam
Da budem sam!
Neću je spominjati više!
Dosta!
Ja nisam njen - ja sam sam!
Sam! Sam! Sam!
Bez nje, samom sebi dosadan!
Sam!

II

Tako sama!
Opojno sama!
Mirisno sama!
Savršeno sama!
S razlogom i 
Bez razloga sama!
Prkosnica i dama!
Ludo sama!
Zabrinuto sama i
Rasterećeno sama!
Pije kafu sama!
Šeta gradom sama!
Ušuškava se 
Pod jorgan sama...
Samujuća balada
Utapa je u noć...
Vodi do zvezda u san...
Uspavljuje umoran dan
Sama
... i dalje kupuje najlepše haljine
Da mu bude lepa!
Na usne stavlja ruž i
Kap parfema,
Ako je u snu sretne
Da mu bude
lepša od svih!
Kakvo je ovo ludilo?
Kakav je ovo haos?
Sve povezano-nepovezano!
Odmršeno, pa zamršeno!
U sto mašnica zavezano,
Pa odvezano!
Ovo je život!
Sama prokleto sama!
 Sama!

Ljiljana Vuletic

Нема коментара:

Постави коментар